Saturday, September 21, 2013

Jesien sie skrada.....

Juz wkrotce zamieni caly swiat w kolory zlota,brazu,czerwieni...
Ja tez juz jestem pod wplywem zmiany pory roku,choc tu,
na Florydzie malo sie widzi zmian, prawie wszystko pozostaje
zielone,tylko gdzie niegdzie drzewa (te europejskie )
nabieraja gamy jesiennej.
Ide wiec w duchu jesiennym i podswiadomie wybieram
kolory,motywy i ksztalty ,by byc w zgodzie z natura  :o)





Skusilam sie na zrobienie "pumpkina"
Mysle,ze bedzie ciekawa dekoracja stolu na
dzien "Swieta Dziekczynienia",ktore Amerykanie
obchodza szczegolnie uroczyscie i rodzinnie,
a my rowniez zaadoptowalismy to swieto do naszych 
tradycji rodzinnych. 

Slonca i serdcznosci wiele sle Wam wszystkim

X O X O 





23 comments:

  1. Jaka superowa dynia taka ozdoba to na każdy dzień jesienny jest bardzo piękna zależy tylko od wystroju twych wnętrz ja tam bym ją już postawiłą na stoliczku buziaki ślę Maria

    ReplyDelete
  2. Piękna dekoracja .Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  3. lubie taka zlota jesien :) piekna dynia Ci wyszla :)

    ReplyDelete
  4. WOW!!! kapitalna.Bardzo ciekawa,pierwszy raz widze taką:))

    ReplyDelete
  5. Świetna jesienna ozdoba stołu! Bardzo stylowa ... bo nie taka "dosłowna dyna", świetna! ;-))

    ReplyDelete
  6. Dekoracja pełna ciepełka :)

    ReplyDelete
  7. Szalenie sympatyczna ta ozdoba !!! Podziwiam i pozdrawiam Cię serdecznie !!!

    ReplyDelete
  8. Pięknia jesień u Ciebie. Bardzo MI się ta dynia podoba. ściskam cieplutko

    ReplyDelete
  9. Jesień mówisz...
    Mam nadzieję, że właśnie będzie taka nie do końca smutna, jak ta Twoja dynia. Bo ona niby w ciemna, ale jednak wesoła. :)

    ReplyDelete
  10. Bardzo interesująca,ciepła jesień oby zawsze w takich kolorach. Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  11. O mamo! cudna dynia, połączenie kolorków piękne:)

    ReplyDelete
  12. Jestem zachwycona Twoim pomyslem i dolaczam do grupy fanow Pumpkin-ow robionych przez Ciebie! (bo pewnie na jednej sie nie skonczy?!!) Wysylam pozdrowienia z bardzo juz jesiennej w kolorze wsi!

    ReplyDelete
  13. Wszędzie już jesień..., a ja jeszcze pełną gębą żyję latem :) I już tęsknię za upałami.
    Alinko, Twoja dynia jest po prostu pyszna :)
    Ściskam,
    Inka

    ReplyDelete
  14. Takiej dyni trudno odmówić jesiennego uroku. :) Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  15. "pampkin" jak zywy :) Super pomysl :)

    ReplyDelete
  16. A ja już się martwiłam ,że w tym roku nie będzie tej pięknej "złotej jesieni".
    Ale obiecują poprawę pogody i nastanie słonecznych oraz nieco cieplejszych dni.Bardzo za nimi tęsknię.
    Dynia urocza, oddająca przepięknie te wspaniałe barwy jesieni:)))
    Buziaki i serdeczności posyłam

    ReplyDelete
  17. Super dynia :) Zaluje ze nie mam ostatnio czasu, chetnie wydziergalabym pare na drutach...

    ReplyDelete
  18. Świetna JEST TWOJA DYNIA.
    Taka słoneczna.
    Pozdrowienia przesyłam z jesiennej małopolski.

    ReplyDelete
  19. Witaj :)
    Istne cudeńko :)
    Pozdrawiam ::)

    ReplyDelete

Dzieki za kazde mile slowo i wizyte u mnie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...