Friday, October 7, 2016

" Huragan Mathew wieje a Ja pisze :) ....."

Huragan Mathew rozhulal sie nad Florida, a Ja bezpiecznie siedze w mieszkanku, slucham jak wiatr wyje i patrze na konary sosen pod balkonem, jak klaniaja sie wiatru, gietkie, poddaja sie sile natury....
deszcz nawilzyl ich suchosc, wzmacniajac szanse przetrwania.
Niebo ma kolor naszego nieba w zimie,przed sniezyca,szaro - metaliczne, grozne...
Wieje juz 4 godziny, "Mathew" nie chce opuscic brzegow Florydy, podoba mu sie tutaj :-(
Nie ma zartow z Matka natura !!!

By rozproszyc grozna atmosfere, moze kilka fotek moich ostatnich prac:


"Labyrinth"


"Appassionata"


"Rocky Shores"


"Jamaican Dream"


"Hidden Genius"
(Zainspirowany programem TV o dzieciach z Autismem)


"Magnolia Blossom"


"Butterfly Effect"


"Oasis"


"Painting Music"


"Captivity"


"Music On My Mind"

Czekam, az wiatr ucichnie...a Wam zycze spokojnych dni, 
zdrowka i wiele radosnych chwil !

X O X O






26 comments:

  1. The cyclon, yes, I heard it on TV. Sad news...Hope you are doing fine Alina.Please, stay safe and take care."Magnolia blossom" is such a beautiful work.
    Wishing you a peaceful weekend
    Olympia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Olympia :) We all safe and sound, just a lot of mess everywhere... Mother Nature is no joke!
      Best regards Dear..

      Delete
  2. Replies
    1. Thank you John for your kind words:) It means a lot coming from fellow artist...
      Best to you always

      Delete
  3. Witaj Alinko, bardzo dawno nie zaglądałam w Twoje progi. A tu cudne prace mixmedia, szalone, ekspresyjne. Wszystkie podobają mi się , ale najbardziej "Music On My Mind".
    Współczuję huraganu, to musi być straszne przeżycie. U mnie tylko deszcz siąpi...

    ReplyDelete
  4. Alinko, wszystkie Twe prace piękne, moim faworytem na tę naszą jesień jest jamajskie marzenie i efekt motyla oraz muzyka w moim umyśle.
    U nas jesiennie, ale w tym nieciekawym wydaniu, czyli zimno i mokro. Straszny ten huragan u Ciebie i z pewnością narobi mnóstwo szkód.
    Życzę, by było ich jak najmniej.
    Serdeczności;)

    ReplyDelete
  5. Wspaniałe, pełne kolorów i ekspresji prace! Szczególnie spodobały mnie się: "Labyrinth", "Hidden Genius" i "Gaptivity". Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  6. Jak dobrze, że malujesz, to najmocniejsze lekarstwo na złą pogodę!Muzyka mojego umysłu - to cudny, obraz, który do mnie przemawia Twoją energią i muzyką. Nienawidzę wichrów i huraganów.Pozdrawiam!!!

    ReplyDelete
  7. Witaj Alinko.
    Tak naprawdę to nie wiem czy te Twoje prace to decoupage, czy namalowane.A może jedno i drugie.Ogółem fajny efekt.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    ReplyDelete
  8. Alinko piękne prace:) Dla mnie naj są efekt motyla i magnolia:)
    Oczywiście zawsze do tego pasuje muzyka;)
    Pozdrawiam serdecznie z zimnego dziś Krakowa:)

    ReplyDelete
  9. Podziwiam Twoje zdolności!!! Piękne prace.
    Pozdrawiam Alinko cieplutko:)

    ReplyDelete
  10. Wiatr już pewno dawno przestał wiać na Florydzie a ja dopiero teraz zaglądam.
    Piękne są Twoje prace Alino...pełne tajemniczości.

    Posyłam za ocean moc ciepłych pozdrowień z Małopolski.

    ReplyDelete
  11. Witaj Alinko. Jestem zachwycona Twoimi pracami. W poprzednim poście przeczytałam trochę o technice w jakiej malujesz. Interesujące efekty uzyskujesz. Pozdrawiam serdecznie. Ewa

    ReplyDelete
  12. Witam Cię Kochana najserdeczniej jak tylko potrafię.
    Wiesz takiego wiatru to jednak Ci nie zazdroszczę. Gdy mocno wieje moja psychika zdecydowanie tego nie toleruje:)
    Pięknie Ci dziękuję za odwiedziny u mnie i te pozostawione miłe słowa. Wierz mi, często z moimi dziewczynami wędrujemy myślami do Ciebie. I szczerze się niepokoiłam tak długą ciszą. Tym bardziej ,że bezskutecznie próbowałam wysyłać do Ciebie maile. Nie wiedzieć czemu nie dochodziły do Ciebie?
    Prace Twoje jak zawsze piękne. Miałabym problem decydować która najbardziej mi się spodobała.
    No może numerem jeden byłby "Rocky Shores"
    Serdeczności cieplutkich całe moce Ci posyłam.

    ReplyDelete
  13. Alinko, tyle czasu minęło i pewnie wiele ciekawych prac powstało. Odezwij się, przypomnij o sobie. My pamiętamy.

    ReplyDelete
  14. nice article, how can you find out? you are great! read also: Obat ejakulasi dini

    ReplyDelete
  15. how can you find out? you are great! its so helpful, anyway thank you. u can read also: Obat Ejakulasi Dini Permanen

    ReplyDelete
  16. It such helpful information, I will always wait your next article

    ReplyDelete
  17. You completed certain reliable points there. I did a search on the subject and found nearly all persons will agree with your blog.profile visitors for whatsapp
    Get Free Virtual Credit Card
    how to view Private Facebook

    ReplyDelete
  18. This is so impressive article. In compression others this is best choice for us. fake id facebook verification

    ReplyDelete

  19. Treasurebox provide you all the household garden pet items which you will be easily buy on a single click. Buy gazebos nz on treasurebox store which provide you at low rates.

    ReplyDelete
  20. Fajnie dostać taka słodką niespodziankę tak fajnie zapakowaną. Jest doskonała alternatywa
    ព័ត៌មានកីឡាបាល់ទាត់ថ្មីៗ

    ReplyDelete
  21. Piękna i szalona sztuka. Podoba mi się. Pozdrowienia Imou

    ReplyDelete

Dzieki za kazde mile slowo i wizyte u mnie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...