Thursday, January 12, 2012

13 tka...Szczesliwa czy Pechowa ? - Candy Urodzinowe !!!

Pytanie to przewija sie przez moje zycie, pozostajac bez odpowiedzi...
W mojej Rodzinie byly dwe "Trzynastki" jak moj Tata zwykl nazywac
Mame i mnie, jako ze obie urodzilysmy sie 13 go,
Mama w kwietniu a Ja w lutym i wszystkie niefortunne przypadki
przypisywal temu wlasnie faktowi...jakby to nasza wina bylo urodzic sie
13 go! :o)
Z perspektywy czasu raczej przychylam sie do pozytywnego wplywu
urodzenia sie wlasnie w tym dniu, jednak czasem zastanawiaja
mnie zbiegi okolicznosci, zdarzajace sie w moim zyciu,
zaprzeczajace logice i normalnemu rozumowaniu.
Jestem przekonana, ze Wy tez macie tego typu doswiadczenia,
ktorych niczemu nie mozna przypisac
i tylko to jedno wytlumaczenie zostaje nam do wyboru :
"No tak, dzisiaj jest 13 ty ! ", lub " Nie dziwie sie, urodzilam sie przeciez 13 tego"itp.
Ciekawa jestem, co o tym myslicie...
Oglaszam Urodzinowe candy !
Zasady jak zwykle, a przy zapisie dodajcie swoje zdanie na temat 13 tki...
Candy bedzie trwac
 do 13 Lutego (Dzien moich Urodzin)
Wyniki 14 lutego na Walentynki.
Do wygrania :
Zawieszka z "Music Box" w srodku, po nacisnieciu kwiatuszka pozytywka
gra melodie " Yesterday ",
Dwa mydelka,
I wykonana na malym krosnie Zakladka do ksiazki
Banerek do wklejenia:
Zapraszam serdecznie do zabawy , ale tym razem
Organizuje Candy tylko dla osob posiadajacych bloga :o)
Serdecznie Was wszystkich pozdrawiam i sciskam mocno,
Zapraszam na dalszy ciag moich "Podrozy z krosnem i plotnem "

X O X O

57 comments:

  1. z przyjemnoscią się zapisuje na Twoje candy a co do 13 to niby nie jestem przesadna ale lepiej dmuchac na zimne ;)

    ReplyDelete
  2. Ja urodziłam się 11 lutego ,ale zaraz potem imieniny 13 luty :) więc z TRZYNASTKĄ zdążyłam się już polubić :):):)Ustawiam się w kolejce i pozdrawiam.

    ReplyDelete
  3. A propos 13... i piątku do tego - dziś pomyliłam przy przesiadce autobusy - udało mi się spóźnić 20 minut do pracy i zwiedzić wbrew woli trochę miasta o 7 rano :) A w kolejkę staję i zapraszam na moją pechową rozdawajkę - zapisy dziś do północy! Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wspanialy przyklad z zycia !
      A na Twoja rozdawajke nie moge sie zapisac, bo...mam pecha ! Nie mieszkam na terenie Polski ! :o(
      To nastepny przyklad z zycia ! :o)
      Pozdrawiam serdecznie !

      Delete
  4. No absolutnie w sytacji jaką opisałaś nie może być mowy o "pechowej trzynatce":))))Dla mnie "trzynastka" nie jest na pewno żadnym pechowym dniem.Nawet gdy wypada w piątek.Co dla niektórych ma dodatkowe znaczenie:))))
    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  5. Przede wszystkim to wszystkiego najlepszego z okazji urodzin dużo zdrówka, szczęścia i wszelkiej pomyślności :-)
    Co do 13 dla mnie jest to data jak każda inna :-)
    po cukieraski oczywiście z przyjemnością się ustawiam :-)
    pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
  6. Wg mnie to 13 jest jak każdy inny dzień,, miewałam już gorsze dni które mogłabym naprawdę nazwać pechowymi i wcale nie był to 13.
    Na cukieraski oczywiście się piszę.
    Z najlepszymi życzeniami: zdrowia i weny twórczej
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  7. Co do 13-stki to ja tak pół na pół wierzę że jest pechowa. Bardziej działa na mnie ta cała otoczka która towarzyszy 13- nastce a przeciez to liczba jak każda inna , a może nie? :)) Na candy zapisuję się a jakże :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe... Alinko, właśnie nakarmiłam Twojego chomika :) Słodki jest :)

      Delete
  8. Witam! Z okazji urodzin życzę powodzenia i wielu pokładów radości. 13 zawsze była dla mnie szczęśliwa i wierzę w to, że jeśli myślimy pozytywnie, to pech nas omija. Moja kuzynka urodziła się właśnie 13, bratowa 13 obchodzi imieniny, a ostatnio - 13 grudnia urodziła się nam bratanica. Wszystkie te dziewczyny są szczęśliwe, radosne i patrzą na świat przez różowe okulary. Pozdrawiam cieplutko i zamieszczam banerek u siebie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje serdecznie za zyczenia !
      Pozdrawiam cieplo !

      Delete
  9. Przyznam, że trzynastka ma w sobie coś magicznego. Ja sama wychowałam się w domu o numerze 13, i żyje więc nie jest tak źle:) Natomiast właśnie 13 X w piątek 1307 roku upadła największa organizacja rycerska - Templariusze. Nielicznym udało się przetrwać. Myślę, że od nas samych zależy jaki ten dzień będzie, bo jeśli kierować się teorią " co wewnątrz tak i na zewnątrz ".... :):) Tak jak myślimy tak będzie, więc tylko spokój może nas uratować:):) A co do cukierasków piękne i dlatego staje w kolejce Alinko. Pozdrawiam Cię Ps. W Polsce chwilowo jest biało :)

    ReplyDelete
  10. ja lubie trzynastki :D ja urodziłam sie 31 a moj luby 13 :) tego samego miesiaca :D lipca ;) wiec jestesmy swoją odwrotnością ze szcześliwego miesiąca ;) pozdrawiam serdecznie i staje w kolejce ;) może tym razem sie uda :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co za ciekawy i mily zbieg okolicznosci !
      Wspaniale !
      Buziaki !

      Delete
  11. zgłaszam się więc i ja jako wierna obserwatorka ;)
    co do 13 to ja nie mam żadnych spostrzeżeń. Ani nie jest ona dla mnie wyjątkowo pechowa, ani wyjątkowo szczęśliwa, jednakże w takie dni jak dzisiejszy, przywiązuję większą uwagę do wszelkich nieszczęść jakie mnie spotykają i usiłuję je wyjaśnić piątkiem 13-go, ale po chwili łapię się za głowę i mówię: "co Ty głupia wymyślasz?" nie wierzę, że jest to jakiś pechowy dzień, ponieważ ogólnie w mało które przesądy zdarza mi się wierzyć ;) pozdrawiam cieplutko Alinko

    ReplyDelete
  12. Jeżeli coś niefajnego przydarzy się w takim dniu, jest na co zwalić winę nie zgłębiając co faktycznie spowodowało dane zdarzenie,np nasza nieuwaga itp. Przykrości i tragedie zdarzają się nam i innym każdego dnia. Ważne, żeby w naszym życiu szla dni dobrych i złych przeważała na korzyść tych pierwszych:)
    Ustawiam się w kolejce po urodzinowy prezencik:)))

    ReplyDelete
  13. Alinko choć mam już skarby od Ciebie, to z chęcią się ustawię po kolejne. Te co mam są cudne, pięknie pachną i przede wszystkim przypominają mi o Tobie. A 13 dla mnie raz jest pechowy a raz szczęśliwy, jak to w życiu bywa. Pozdrawiam Cię cieplutko. Ania:)

    ReplyDelete
  14. ja urodziłam się 13stego w piątek, więc ta data jest dla mnie radosna :) nie w styczniu a w czerwcu :)

    ustawiam się w kolejce :)

    ReplyDelete
  15. Alinko serdecznie dziękuję za odwiedziny i miłe słowa, z miłą chęcią wezmę udział w zabawie tym bardziej,że 13 również dla mnie ( jak dla wielu )nie jest pechowa, 13 marca, bowiem mam imieniny... z życzeniami pod Twoim adresem się jeszcze wstrzymam, wszak jeszcze sporo czasu mamy i zapewne nie raz Cie jeszcze odwiedzę... pozdrawiam ciepło :)

    ReplyDelete
  16. To ja też zapisuję się do kolejki :) Nie uważam 13 za pechową, a już tym bardziej jeśli kto się urodził 13-tego to przecież jego szczęśliwy, a nie pechowy dzień! Wczoraj był piątek 13 i nie miałam pecha, bo nie wierzę w takie przesądy. Natomiast w czwartek był 12, a dla mnie pechowy, bo utopiłam sobie telefon; o szczegóły nawet nie pytaj :)) A Tobie Alinko z okazji urodzin wszystkiego najlepszego i jak najmniej pecha w życiu bez względu na to który dzień miesiąca jest! Buziaki

    ReplyDelete
  17. 13 STYCZNIA (wczoraj) to data moich urodzin - nigdy nie powiem, że 13-ka jest pechowa ;) Staję grzecznie w kolejce i czekam do Twoich urodzin :)

    ReplyDelete
  18. Ale tworzysz cuda!zapisuje sie na candy i zapraszam do mnie

    http://myhandmade-mojemlynki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Jak takie cuda rozdajesz, to i ja się zapiszę w kolejce, zakładka...fantastyczna!

    ReplyDelete
  20. Z miłą chęcią sie zapisuje. Jesli chodzi o 13 stycznia to jest to dla mnie dzien bardzo szczesliwy, od tamtego dnia 2004 roku jestesmy z moim narzeczonym razem i w tym roku wybiła nam już 8 rocznica. Moje inicjały to A.T.

    Pozdraiam
    Ollart

    ReplyDelete
  21. I ja się z chęcią zapisuję ;D Alinko masz prawdziwy talent :):):) Piekne rzeczy wykonujesz ;):))) Buziaki Kochana ;****

    ReplyDelete
  22. to ja również do zapisów staję

    ReplyDelete
  23. Grzecznie ustawiam się w kolejce...
    ja co prawda nie z 13 lutego ale...też mam trójkę w dacie urodzenia no i...ten sam miesiąc...
    pozdrowionka

    ReplyDelete
  24. i ja się ustawiam do kolejki :) pozdrawiam Pstro

    ReplyDelete
  25. zapisuję sie na to piekne candy co do 13 to nie jestem przesadna myslę że dla niektórych jest wręcz szczęśliwa,pozdrawiam

    ReplyDelete
  26. Ja jako pesymistka13 zapisuję się na pechowo-szczęśliwe candy :):)

    ReplyDelete
  27. 13 urodziła się moja przyjaciółka, nie uważam tej cyfry za pechowa, w ogóle jakoś nie wierze w pecha powodowanego liczba :), to ludzie tworzą przesady i oni mogą je obalać :)
    Zapisuje się na cukieraski :)

    ReplyDelete
  28. Ustawiam sie w kolejce po "cukiereczki" . Co do 13-tki to pewnie każdy na jakieś własne liczby szczęśliwe lub nie. Dla mojej córki to 5-tka urodziła sie 05.05....
    o godz. 5.05 .To sie nazywa przypadek.

    ReplyDelete
  29. W mojej rodzinie zazwyczaj 17 była tą pechową ale dwa lata temu w maju 13 spotkało mnie takie coś, że pech to naprawdę zbyt delikatne określenie.
    Za to u Was wychodzi na to, że 13 to są same szczęśliwe i oby tak było zawsze!
    Serdeczności posyłam :*
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Dla mnie 13 jak najbardziej pozytywna,zwykle są to dni bardzo szczęśliwe:)))Ja o wiele bardziej nie lubię daty moich urodzin, a urodziłam się dwa dni po Tobie bo 15 lutego:D I ten dzień uważam za pechowy;P
    I korzystając z okazji zapraszam na świętowanie urodzin rozdawajką też u mnie:D

    ReplyDelete
  31. fajniutkie candy :) zapisuję się z chęcią! pozdrawiam i zapraszam do mnie

    createdbyagnes.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  32. Ładne prezenty przygotowałaś.Znów spróbuję szczęścia u Ciebie.Uwielbiam czytać,więc zakładka to coś dla mnie.Tak ciekawie zrobionej jeszcze nigdy nie miałam.Pozostałe cukierasy też fajne.A 13 nie lubię.Pozdrawiam

    ReplyDelete
  33. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
    Trzynastka mi nie straszna, bo ja także urodzona 13-go i na dodatek w piątek (marzec `81, można sprawdzić :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. ustawiam się w kolejce i pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  35. A dla nas 13nastka jest bardzo szczęśliwa !!! mój małż urodził się 13nastego :) Zatem i ja się zapisuję i życzę wszystkiego naj ;)

    ReplyDelete
  36. Piękne rzeczy tworzysz, z chęcią przyłączam się do zabawy i pozdrawiam

    ReplyDelete
  37. O popatrz! Ja też urodziłam się 13 lutego :)
    I skoro w miarę dobrze żyję, to chyba o pechu nie może być mowy :). Zresztą ja nie wierzę w pecha :P. Pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  38. I jeszcze ja się zapisuję.
    A urodzenie się 13.tego odczytywałabym wyłącznie pozytywnie :)

    ReplyDelete
  39. Dopisuję się do kolejki po te słodycze, bo są bardzo smakowite :)
    moja Mama też się 13 urodziła, listopada
    jakieś pechowe przypadki zdarzają się każdemu i to nie koniecznie 13, nie jestem przesądna,
    jestem osobą pozytywnie myslącą nawet gdy wszystko się na przekór układa
    życzę wszystkim nadziei i radości i pozdrawiam
    Ula :)

    ReplyDelete
  40. Ja również się dopisuję.
    Znam 2 osoby, które również urodziły się 13tego, jedna z nich jest niesamowitą szczęściarą, a życie drugiej przypomina życie wielu z nas - czasem szczęście czasem pech. Także myślę, że taka data urodzenia niczego złego nie przynosi.
    Pozdrawiam, Ania
    http://tierra-es-mia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Alinko, jakims trafem przeoczylam Twoje Candy, ale jeszcze mam czas , zeby sie zapisac i tak tez robie, staje grzecznie w kolejce po cukiereczki, pozdrawiam serdecznie i zapraszma na moje walentynkowe Candy:)

    ReplyDelete
  42. Ja uwielbiam 13,a jak juz jest piatek to wiem,że bedzie to podwójnie szczęśliwy dzień. Zawsze tego dnia przydarza mi się coś dobrego :)) A na twoje candy bardzo chętnie sie zapusuje i już dzsiaj życzę tobie wszystkiego co najlepsze. :***

    ReplyDelete
  43. Ustawiam się z przyjemnością w kolejce !!! Co do 13 :)... wyszłam za mąż 13 sierpnia i wcale się nie obawiam daty, chociaż widać było, że inne pary nie decydowały się na śluby w tym dniu :) zawsze jak jadę do kina to przypadkowo z moim mężem dostajemy, albo rząd 13, albo któreś z nas siedzi na fotelu nr 13 :) no i mam imieniny 13 lutego !!! więc składam Tobie serdeczne życzenia w dniu urodzin !!!
    pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do mnie:
    http://kotlewska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Dołączam do chętnych, jak to się stało, że jeszcze się nie zapisałam to nie wiem, czyżby pech?

    ReplyDelete
  45. Ja trzynastkę uważam za szczęśliwą;) zresztą tak już mam, że większość rzeczy robię i rozumię "na opak". Po Twoje cudeńka oczywiściue staję w kolejce i zapraszam na candy do mnie:)

    pozdrawiam!:)

    ReplyDelete
  46. Ja także zapisuję się, życząc wszystkiego, co najlepsze z okazji urodzin:) 13 jest dla mnie szczęśliwą liczbą - bowiem 13 sierpnia wiele już lat temu brałam ślub i do dzisiaj jestem szczęśliwą mężatką. Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  47. Na candy chętnie się zapisuję :).

    Mój tato urodził się 13 kwietnia i nie mogę powiedzieć żeby był jakiś pechowy hihi.
    13 jak, to 13 normalny dzień. Jednak jak jest 13 w piątek to faktycznie zwraca się większą uwagę na różne rzeczy. Tak jak pisałaś można potem zawsze zgonić jakieś niefortunne wydarzenie na datę.

    ReplyDelete
  48. Oj....jeszcze troszeczkę i bym przegapiła :)
    zapisuję się szybciutko
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  49. Przede wszystkim to wszystkiego najlepszego z okazji urodzin dużo zdrówka, szczęścia i wszelkiej pomyślności! :) Z wielka chęcią dołączę do zabawy :)
    Co do 13 dla mnie jest to data jak każda inna :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  50. Zakładek nigdy dość, zwłaszcza że mól ksiązkowy jestem a nie lubię wsadzać do książek starych biletów czy zaginać rogów.
    13-tego wszystko zdażyć się może. Wychodzę z założenia, ze tak samo mogę mieć pecha 5 czy 29. Chodź lubię 13 jako liczbę.

    ReplyDelete
  51. nie wiem czy zdążyłam?
    Ale pięknie tu u Ciebie:))

    13tka to moja ulubiona liczba!

    ReplyDelete
  52. 13 to liczba jak każda inna, ja nigdy nie przejmowałam się bredniami że o nie, o nie, dziś będziesz mieć pecha!
    Zgłaszam się i wstawiłam zdjęcie na kilogramweny.blogspot.com

    ReplyDelete

Dzieki za kazde mile slowo i wizyte u mnie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...