Friday, January 20, 2012

MALA CIEKAWOSTKA !

Witam Was Serdecznie !
Dzisiaj chcialam sie z Wami podzielic mala ciekawostka
z dziedziny ogrodnictwa...Hmmm, ogrodnictwo to moze za duze slowo,
ale to, co chce Wam pokazac pojdzie na wiosne do ogrodu,
do ziemi i bedzie malym drzewkiem...
Mowie o drzewie Avocado, ktore zaczyna mi rosnac z pestki.
Mam juz dwa male z avocado o czarnej skorce,
ale to , co teraz rosnie jest inna odmiana o zielonej , blyszczacej skorce,
jest wieksze od tamtych i troszke inaczej rosnie

 Czy to nie jest jeden z najciekawszych cudow natury ?
Caluje Was mocno i sciskam cieplo, 
bo u mnie cudna wiosna !


X O X O

18 comments:

  1. U mnie - cudna zima !...hihi
    pozdrowionka z Podlasia

    ReplyDelete
  2. Super wygląda! A czy te korzenie wyrosły w samej wodzie, czy miałaś jakiś ukorzeniacz??

    Pozdrawiam Cię bardzo cieplutko:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, korzenie wyrastaja w wodzie, po jakims czasie pestka peka i wypuszcza korzenie w dol a roslinka wychodzi do gory , to baaaardzo dlugo trwa , ale efekt jest mily patrzac jak to rosnie...

      Delete
  3. Ja też chcę tej cudnej wiosny!:)

    ReplyDelete
  4. W ogrodzie własne avocado, w naszym klimacie, jedynie w strefie marzeń, zazdroszczę ... gdy uporam się z wiadomymi zawieszkami skrobnę maila... tymczasem ściskam:)

    ReplyDelete
  5. Dziękuję za udział w moim candy. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. A my mamy dzisiaj białą zimę i czekamy na cudną wiosnę:)

    ReplyDelete
  7. super jestes mistrzynia ze udalo Ci sie je ukorzenic ja probowalam kiedys z ananasem ale sie nie udalo :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. To raczej sama Matka Natura jest mistrzynia, nie moge sie napatrzec jak szybko teraz rosnie ta roslinka...

      Delete
  8. z normalnej pestki avocado rośnie to drzewko?

    ReplyDelete
  9. Wyglada troszkę jak małe UFO :) U mnie na zmianę jesień i zima czyli deszcz i śnieg :(

    ReplyDelete
  10. Piękne :) Aż nie mogę uwierzyć że to niedługo będzie drzewo :) A jak do tego dosżło że wypuściła pestka korzenie? Jakoś specjalnie moczyłaś tą pestke??Z każdej może takie drzewko wyrosnąć?

    ReplyDelete
  11. Avodado mnie zafascynowało....ale nie zazdroszczę.Natomiast wiosny zazdroszczę Ci bardzo:)

    ReplyDelete
  12. Avocado uwielbiam - jest przepyszne :) Mój Mąż myśli nawet, by z niego zrobić pyszną nalewkę :)

    ReplyDelete

Dzieki za kazde mile slowo i wizyte u mnie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...