Friday, January 6, 2012

KIEDY TKAM....c.d.Cz.3

Jestem kompletnie obezwladniona Waszymi komentarzami, zainteresowaniem,
milymi slowami...Jestem niezmiernie szczesliwa, Wasze slowa sa jak
"miod" plynacy prosto do mego serca...Dziekuje Wam mocno!
Wiem, ze niektore z Was czekaja na dalszy ciag mojej"podrozy z krosnem"
zamieszczam wiec zdjecia z nastepnej pracy, zainspirowanej
obrazkiem na menu we wloskiej restauracji tu w Jacksonville




Okno , jako element pojawia sie w moich pracach dosc czesto ,
jest symbolem mojej marzycielskiej natury i pragnieniem obserwacji ludzi, ich pasji,
zachowan...psychologia jest fascynujaca !
Mam jeszcze jeden maly element, ktory jest prawie we wszystkich moich pracach,
malarskich i tkackich - Ptak...
Czasem ukryty wsrod innych elementow, czasem widoczny na niebie,
Jest symbolem mojego Taty, ktory zawsze chcial byc ptakiem w drugim wcieleniu...
Mam nadzieje, ze spelnilo sie Jego marzenie i stad Ptak na moich pracach.
Jutro, przy swietle dziennym zrobie wiecej zdjec moich prac,
wiec nastepny post bedzie bardziej obfity ...
Zycze Wam, Moje Mile cudownyych dni,cieplych serc
i milego weekendu...
XOXO

17 comments:

  1. Alino piekne Twoje dzielo, cudne cieple kolory i ta trojwymiarowosc, pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  2. Wow...siedzę i po prostu patrze. Tyle szczegółów a te barwy? Można tylko siedzieć i patrzec dalej..nie mam słów. Chciałabym mieć taki piękny, ciepły "obraz" w domu. To oszałamiające jak bardzo jesteś utalentowana :*

    ReplyDelete
  3. Zabrakło mi słów. Takie cuda można tylko podziwiać w ciszy. Podziwiam więc całym sercem i pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  4. Witaj Alinko... kolejna piękna praca... A to co napisałaś o swoim Tacie i ptakach... wzruszyłam się. Ściskam mocno

    ReplyDelete
  5. So beautiful. I love that you add a bird for your Dad - this makes my heart joyful, for whenever I see pink clouds, I think of both my sister and mom. :)
    Hugs,
    Zuzu

    ReplyDelete
  6. Niesamowite....
    kolory i trójwymiar ....
    obłędna praca, w której widać Twoje serducho

    ReplyDelete
  7. ...piękne są te Twoje prace ... lata temu kupiłam małe krosno, lecz jakoś nie wsiąkłam ...a Ty widzę tkasz z pasją ... pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  8. Jestem pod nieustającym wspaniałym wrażeniem:)))
    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  9. Włochy?Mogę jechać nawet zaraz!Dzięki Tobie może mi się to zaraz przyśni.A opowieść o Twoim tacie-przejmująca.Czekam na ciąg dalszy!Pa pa

    ReplyDelete
  10. Dziekuje Wam wszystkim bardzo,bardzo goraco !
    Jestescie kochane !
    Wielkie buziaki i mocne przytulasy !

    ReplyDelete
  11. What a beautiful creation Alina! I love the fact that you add birds to your art in honor of your father.
    hugs from here...

    ReplyDelete
  12. Visiting from Zuzu's blog and I am impressed! Such a colorful , thoughtful and symbolic work . One can read through it !
    Wishing you a bright new year .Greetings from Canada !

    ReplyDelete
  13. Ależ pięknie przetykasz te niteczki Alinko. Cudne kolory i śliczne motywy. Twoje obrazy cieszą serce i duszę. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    ReplyDelete
  14. Piękny obraz!!! Kiedyś tkałam ale daleko mi było do twoich prac!!!

    ReplyDelete
  15. Piękne obrazy, widać Twoją pasję i jawny oczywisty talent :)

    ReplyDelete
  16. Cudny obraz! Pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  17. To co tworzysz jest cudowne!!! Obrazy utkane prosto z serca!!! Gratuluję talentu i na pewno nie jeden raz tu zajrzę, by podziwiać Twoje prace!!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    ReplyDelete

Dzieki za kazde mile slowo i wizyte u mnie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...