Sunday, January 8, 2012

KIEDY TKAM...cz.4

Witam Was wszystkie , Moje Najmilsze Blodowiczki
i zaraz na wstepie pragne podziekowac Wam za kazde mile, serdeczne
slowo, jakie zostawiacie dla Mnie, jak cudny, maly, bezcenny "upominek",
ktorego nie mozna kupic za zadne pieniadze !
W zwiazku z tym oglaszam mala rozdawajke!
bez wpisow,bez banerkow,
Mam utkane 5 graficznych znakow zodiaku:
Wodnik
Ryby
Byk
Bliznieta
Skorpion






Jesli jestes spod tego znaku zostaw komentarz...
Wsrod  tych osob wylosuje 5  do ktorych poleci ich znak !
Milo mi bedzie, jesli zostaniesz moim obserwatorem
( O ile juz nim nie jestes ! )

A teraz nastepna moja praca, wykonana bezposrednio na ramie do obrazu,
rame znalazla moja Corka w jakim antykwariacie, sama rama jest wartosciowa,
( lekam sie, ze wiecej jest warta niz moja praca :o) )
Wbilam gwozdziki, naciagnelam osonwe i tak powstal jeden w swoim rodzaju
obraz - gobelin
Inspiracja do niego byl program telewizyjny o Egipcie i jego tajemnicach...

Wykonay jest calkowicie z naturalnej welny, jak zreszta wszystkie moje
tkackie prace.

Mam nadzieje, ze sprowokuje on "myslowa wycieczke" w Waszej wyobrazni
Do miejsc dalekich, egzotycznych i do konca jeszcze nie odkrytych...
Swiatlo sztuczne nadaje tej scence wyglad poznego popoludnia...
Natomiast swiatlo dzienne, jak same widzicie, " przenosi " ja w czasie do wczesnego popoludnia... Swiatlo odgrywa wielka role w kazdej tworczosci,
"igra " na kolorach, zmienia odcienie, " bawi " sie z nimi...
Jest w pewnym sensie "wspoltworca" tego, co tworzymy...

Pamietajcie Moje Mile, za zawsze jest Mi milo goscic Was
u siebie, cenie sobie kazde slowo, nawet krytyczne
bo bez krytyki Czlowiek nie ma szans rozwoju...
Zycze Wam cudownego tygodnia,
kochanych ludzi, spokojnych nocy i ciekawych snow !

X O X O

22 comments:

  1. Na jakąkolwiek krytykę ode mnie nie możesz liczyć:))Po pierwsze i najważniejsze, dlatego że to co widzę po prostu mi się bardzo podoba.A po za tym jak laik w danym temacie może krytykować profesjonalistkę:)))Piękna ta praca.
    I jest ptak.....Dodatkowo gra świateł rzeczywiście pobudza wyobraźnię.
    Znaki bardzo mi się podobają ,ale może to i lepiej że nie ma wśród nich mojego.Dlatego że głównie z braku czasu nie uczestniczę w zabawach blogowych.Łatwiej mi się pogodzić ze swoimi zasadami:)))
    Jestem pewna że chętnych nie zabraknie.
    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  2. Oj... a cóż tutaj krytykować, skoro tak cudne rzeczy tworzysz! :)
    Wielka szkoda, że nie ma tutaj mojego znaku zodiaku, bo z ogromną chęcią bym się wpisała...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  3. oj, a bliźniaczek jest idealnie dopasowany do mnie taki milusi, mięciusi i różowiutki,,,czasami mam wrażenie że ja jestem za milusia, ale niestety już tak mam że do każdego z uśmiechem,,,
    prace Twoje jak zawsze śliczne, muzyka idealnie pasuje do tej żyrafy ;-)
    Pozdrawiam serdecznie. Obserwuję już od dawna ;-)

    ReplyDelete
  4. Witaj Alinko... No niestety żaden z tych znaków nie jest moim znakiem :(( Ja jestem Raczek. Pięknie tkasz Alinko, Bóg obdarował Cię naprawdę wspaniałym talentem, możesz innym dawać radość z patrzenia na te cudne momenty zatrzymane na Twoich pracach. Pozdrawiam Cię gorąco i serdecznie. Buziaki przesyłam... :)

    ReplyDelete
  5. A mój znak zodiaku - skorpion jest! Z ogromną przyjemnością się więc wpisuję :) Niesamowity afrykański klimat nam tutaj wprowadziłaś... Kolejna wspaniała praca, więc ode mnie też nie dostaniesz słów krytyki... Buziaki

    ReplyDelete
  6. Jestem bliźniakiem :) ja i druga Kamila chętnie zaopiekujemy się Twoimi ślicznościami ;) Ja tam słów zachwytu szczędzić nie będę :) Rewelacyjna ramka a obraz jeszcze ładniejszy :) czekam na odpowiedź na maila :)

    ReplyDelete
  7. w takim razie się zapisuję, bo szczęśliwie znajduje się tu mój znak zodiaku- byczek! i do tego jak ślicznie wygląda! a Twoja praca prezentuje się ślicznie w tej ramce ;)

    ReplyDelete
  8. No niestety ja też Cię rozczaruję bo zamiast krytykować będę .......... chwalić :-)
    piękne prace - krajobraz tajemniczy z przepiękną grą światła :-)
    pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co za mile slowa! Czy aby na nie zasluguje? :o)

      Delete
  9. a ja jestem baran piekne prace

    ReplyDelete
  10. Cudowne są te podróże w tworzeniu Twoich dzieł, dla mnie to temat nieznany i cieszę się, że dzięki Tobie mogę poznać proces ich tworzenia. Tym razem nie będę miała okazji brać udziału w tak miłej rozdawajce jestem rakiem:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A dla mnie nieznany jest proces wyrobu ceramiki, ktora szczerze podziwiam !

      Delete
  11. Pięknie tworzysz i krytykować absolutnie nie będę :)mogę tylko wychwalać i "słodzić". Niestety ja grudniowy strzelec, ale pozostałym życzę powodzenia w zabawie. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  12. hej , hej :) to znowu ja, wpadłam spragniona kolejnych postów Twoich :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alinko, dzięki za odwiedziny u mnie, pytasz o paczkę, jeszcze nie dostalam ale pewnie juz lada dzień listonosz zapuka do rezwi :) Już się nie mogę doczekać :)) pozdrawiam i miłego dnia :)

      Delete
  13. Łezka w oku mi się zakręciła, gdy zobaczyłam Twoje gobliny ... Kiedyś też tkałam, ale nie robiłam tego już od wieeelu lat, a szkoda ... chyba muszę to zmienić :-)
    Zapisuję się na gobelinkowe znaki ... chciałabym byka (to ja), albo bliźnięta (moja córcia). Nie wiem czy tak mogę? Oczywiście przyłączam się do obserwujących i z przyjemnością będę oglądać kolejne tkaniny :-))
    Bardzo dziękuję za wizytę na moim blogu ... i zapraszam ponownie :-)))

    ReplyDelete
  14. I don't see my zodiac sign ... perhaps you will make it later. :)
    Wishing you a lovely day, Alina.
    Zuzu

    ReplyDelete
  15. Nie było mnie kilka dni, a tutaj takie cuda!!!
    Jestem pełna podziwu dla Twoich prac.Masz ogromny talent i wyobraźnię.

    ReplyDelete
  16. A ja trafiłam!!!:)hmmm tzn. Ty trafiłaś:) gdyż znakiem moim jest RYBA :) Pozdrawiam ciepło i lecę do Twojego Candy :)

    ReplyDelete
  17. Piękna praca, lubię takie dzieła, które zostawiają furtkę dla wyobraźni; znaki zodiaku szalenie pomysłowe i cudnie utkane, aż żal,że dla lwicy nic się nie znajdzie ;) uściski

    ReplyDelete
  18. Cudeńka istne i dostrzegam tam swój znak , a mianowicie skorpiona ;-)) Na każde pochlebne słowo zasłużyłaś ;-))

    ReplyDelete
  19. Extra te znaki zodiaku, panny nie było, ale może i dobrze, może będzie jeszcze szansa:)

    ReplyDelete

Dzieki za kazde mile slowo i wizyte u mnie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...