Friday, November 30, 2012

Portret mojej Corki ...

Dawno nie pokazywalam swoich prac malarskich,
dzisiaj wiec trzy, ktore stworzylam jakis czas
temu...
Pierwsza to portret mojej Corki Karoliny z Jej kotem
"Baby Boy"
Miala wtedy 17 lat...Portret malowalam ze zdjecia, ktore
zrobilam zupelnie przypadkowo, kiedy trzymala kota na rekach.
Portret ten jest wprawdzie na banerze mojego bloga, ale mimo
wszystko pragne pokazac ujecie ze szczegolami...




Ten ponizej namalowalam w prezencie
mojemu Bratu...


Ten natomiast, jest moja abstrakcyjna wizja
"tygrysa bengalskiego"


Posylam wam slonca cieplego cale garscie,
mysli serdeczne i zyczenia dobre...

X O X O






20 comments:

  1. Malowanie to dla mnie dar zupełnie niezwykły.Chciałabym tak malować ale nie umiem.
    Na szczęście mam wrażliwość na piękno więc mogę podziwiać pracę innych.
    Podziwiam! Te oczy córki i kocie są zupełnie jak żywe.
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  2. Piękne portrety.Zaglądając do Ciebie zawsze podziwiałm portret dziewczy z kotem,nie sposób wyrazić blask oczu i te spojrzenia takie ufne,radosne.Zachwycające są Twoje portrety.
    pozdrawiam
    .

    ReplyDelete
  3. Sama nie potrafię malować niestety... Jakieś kwiatki, drzewo, może tak, ale nie portrety... Zwróciłam uwagę na oczy w Twoich obrazach...są chyba najtrudniejsze do namalowania, , bo widać w nich nastrój, uczucia, "życie" ... i u Ciebie to jest ... Piękne są.
    Pozdrawiam ciepło.

    ReplyDelete
  4. Alino jestem pełna podziwu dla Twojego talentu.Nie jestem znawcą więc odbieram malarstwo oczami i sercem. Wszystkie trzy obrazy są świetne, a córki piękny.
    Załączam pozdrowienia z bliskich Twemu sercu stron.))

    ReplyDelete
  5. Zdolna jesteś laleczko .....Cieplutkie buziaki pa....

    ReplyDelete
  6. Witaj,
    Piękny obraz...już dawno podziwiam go ilekroć do Ciebie zaglądam, przyznam, że myślałam, że ta piękna acz tajemnicza kobieta to Ty...
    Piękną masz Córę!
    Zapraszam Cię na mój drugi blog, może znajdziesz tam coś i dla siebie, do poczytania przy kawie, do poczytania jak to w kraju jest
    http://megg68.blogspot.com/
    Serdeczności ślę!:)

    ReplyDelete
  7. Witaj
    Halszka mi dziś wspominała o Twoim blogu , więc jestem podziwiam , moja 15 letnia córa też jest na początku przygody z malarstwem , jej prace też są na moim blogu , Wpadnij oceń fachowy okiem byłabym szczęśliwa :)
    Pozdrawiam Ilona

    ReplyDelete
  8. Piękne!
    Dziękuję za naszyjnik filcowy.
    Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  9. Piękne obrazy. Portret Karolinki już dawno podziwiałam i jak wszyscy tu wchodzący. Obraz dal Brata bardzo intrygujący. Natomiast Twoja abstrakcyjna wizja "tygrysa bengalskiego" mnie totalnie zauroczyła i zachwyciła. Wspaniałe ujęcie!! Brak mi słów by wyrazić zachwyt ;-)) Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  10. Wszystkie trzy są niezwykłe!!!! i Karolina i Brat mogą być dumni z tego, że mają w rodzinie kogoś tak uzdolnionego jak Ty :)Buziaki Kochana:*:*

    ReplyDelete
  11. Tygrys jst niesamowity. Uwielbiam dziką naturę. =)

    ReplyDelete
  12. W biegu pomiędzy konkursem w lesniczowce za Mlawa a obiadem w mojej kuchni pstryknelam na bloga zajrzec, czy nowe obrazki dzieci zyskaly aplauz i nagle nie wiem skad i dlaczego otworzyl mi sie Twoj blog. O, dobrze, pomyslalam, bo juz dawno tu nie bylam. Mam slabe lacze, wiec powoli odslanial sie jak zwykle baner. Piekne glebokie i cieple oczy patrzyly na powitanie. Spojrzalam na podpis i datę, ciekawe kto to jest, musze zapytac-pomyslalam. OOOOooo, dlaczego znowu otwiera mi się banner! Nie, to już post.
    Te szczególy, ktorych nie widac na bannerze sa cala kwintesencja tego wzruszajacego dziela. Jestem pod wrażeniem. A Tygrys bengalski, wzbudza chec posiadania go z jego wladczym i glebokim spojrzeniem !
    Piękny.
    Pozdrawiam Cie serdecznie, pelna podziwu i zyczen, abys malowala bo widac tam Twoje serce!!!

    ReplyDelete
  13. Te oczy :))) Przepiękne.I dziewczyny, i kocie.. no i tygrysie :)

    ReplyDelete
  14. Alinko, jesteś wspaniałą ARTYSTKĄ, po prostu :)... od bengalskiego nie mogę oderwać oczu :)uściski serdeczne :)

    ReplyDelete
  15. Alinko z Ciebie jest prawdziwa artystka! Cudowne te obrazy! Każdy zachwycający! Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  16. Portret Twojej córki skradł moje serce...Piekny jest! Pozdrawiam gorąco Alinko :)

    ReplyDelete
  17. Jestem pod wrażeniem, pięknie malujesz, portret córki zachwycający. Namalować portret jest trudno a Ty masz do tego dar. Tygrys ma to coś, co każdy artysta chce osiągnąć.

    ReplyDelete
  18. Piękne są Twoje prace i strasznie zazdroszczę Ci talentu;)

    ReplyDelete

Dzieki za kazde mile slowo i wizyte u mnie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...