Saturday, March 3, 2012

Ocean Life

Miasto, w ktorym mieszkam, polozone jest na brzegu Oceanu.
Wczoraj pojechalam z Przyjaciolka  posluchac szumu fal,
pomedytowac nieco, zblizyc sie do natury.
W tym zabieganym zyciu pomijamy to, co jest nam najblizsze, zapominamy zatrzymac sie na moment i tak naprawde "ZOBACZYC" co nas otacza...
Dzien nie byl specjalnie sloneczny, ale za to bardzo cieply,
w powietrzu unosil sie zapach soli,wody i piasku...

 
 Rodzina mew, oswojona calkowicie z obecnoscia ludzi,
chodzila sobie po brzegu, wyszukujac w piasku zyjatka morskie,
delektujac sie lekkim powiewem cieplego wiatru...

 Szlysmy wolno plaza, zostawiajac slady naszych stop, 
ktore zaraz zabierala fala, wyrzucajac w zamian na piasek muszle,
mewie piora i drewno, ktore kiedys, gdzies tam poddalo sie
wiatrowi  i pozwolilo wodzie poniesc sie w dal....

 W drodze do samochodu zrobilam kilka fotek
sklepikow, malych restauracyjek i  palm,
ktore sa symbolem Florydy...




 Wrocilam do domu osmagana wiatrem, ze smakiem soli na ustach
i uczuciem mile spedzonego popoludnia.
Refleksja pojawila sie w moich myslach:
"Zaprawde, jestesmy czastka swiata, przyrody...
I mozemy tylko dziekowac Naturze, ze pozwala nam zyc 
na Jej Cudnym Lonie !

Pozdrawiam Was serdecznie, zyczac udanego weekendu !

X O X O



30 comments:

  1. Jak zazdroszczę tego słońca i ciepła

    ReplyDelete
  2. Zazdroszczę chodzenia boso po piasku:) Miłej soboty.

    ReplyDelete
  3. a ja nigdy oceanu nie widziała.. jedynie morze.
    ach zazdroszcze takich widoków!
    chciałabym tak sobie jezdzic na plaze kiedy mam ochote :D
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Wielkie dzięki,że zechciałaś nam tak pięknie przybliżyć chociaż w ten sposób miejsce Gdzie żyjesz i Tworzysz TE wszystkie cudowne Swoje prace.
    Pozdrawiam i również życzę dobrego odpoczynku.

    ReplyDelete
  5. Tęsknię za ciepłem, ale nie za upałem.Oddech Oceanu niesie za sobą świeżość, nawet gdy jest bliżej 30 niż 20 stopni.Mam wrażenie, że większość ludzi zapomina o tym zatrzymaniu się w swym życiowym pędzie i pomyśleniu nad tym do czego zmierzamy, w jaki sposób to robimy i dlaczego. Jakoś żal nam czasu na podziwianie tego wszystkiego co nas otacza na co dzień, bo wydaje się nam,że gdzieś tam daleko, trawa zieleńsza i niebo błękitniejsze. Tylko raz byłam nad Oceanem i nawet kąpałam się w lagunie i do dziś ten pobyt wspominam.
    Miłego, ;)

    ReplyDelete
  6. Alicjo, cudnie...chyba mnie zmotywujesz, zebym i ja wybralam sie na taki spacerek, posluchac szumu fal i poczuc zapach slonej wody , a do oceanu mam tylko pol godzinki, takze musze cos pomyslec, pozdrowienia z NJ...mam nadzieje, ze przesylka juz dotarla:)

    ReplyDelete
  7. Such a beautiful post, Alina! It is so very different where you are. You have white sand and we have white snow. :)
    But for both of us, nature brings us much happiness!
    Hugs,
    Zuzu

    ReplyDelete
  8. To prawda, że w tym szalonym tempie nie zauważamy tego tego co oferuje nam przyroda. A wystarczy jeden spacer żeby wyciszyć się i wsłuchać w samego siebie. To są właśnie takie momenty gdzie człowiek będąc sam na sam z przyrodą relaksuje się :) Pozdrawiam Cie ciepło Alinko :*

    ReplyDelete
  9. Miło tak posłuchać oddechu oceanu, my poczekamy do lata na takie atrakcje nad naszym morzem:)

    ReplyDelete
  10. Alinko zapraszam po wyróżnienie :D

    ReplyDelete
  11. Piękne zdjęcia :-)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  12. "Zazdroszczę" Ci tego, że mieszkasz blisko oceanu. Potrafisz się delektować smakiem natury...

    ReplyDelete
  13. Witam Cię bardzo serdecznie i dziękuję za odwiedziny :) Zazdroszczę bliskości oceanu i szumu fal :) Ile razy bywam nad morzem taki dźwięk bardzo kojąco na mnie wpływa :)

    ReplyDelete
  14. Ale cudownie napisałaś, az słyszałam szum fal i czułam zapach mmorze...posiadasz bardzo cenną umiejętnośc jaką jest dostrzeganie wśród codzienności tych pereł które nam są od Boga dane;-)pozdrawiam

    ReplyDelete
  15. Czyli złapałaś oddech. W ślicznym miejscu zresztą :))))

    ReplyDelete
  16. Dziękuję za tę wirtualną podróż,ożyły wspomnienia letniej eskapady -palm, plaży i przejrzystej wody ...:)ślę serdeczności:)

    ReplyDelete
  17. Dzięki Tobie mogłam choć na chwilę przenieść sie na Folrydę :) piekny spacer. Pozdrawiam z Cork

    ReplyDelete
  18. Ach pospacerowałabym z Wami:D miłej niedzieli życzę pozdrawiam

    ReplyDelete
  19. Stopa na piasku... Prawie nic, a tak wiele...

    Pozdrawiam tęskniąc za takim klimatem. ;-)

    ReplyDelete
  20. Rozmarzyłam sie czytając twój post. Zazdroszczę tych widoków :) Miłego niedzielnego popołudnia.

    ReplyDelete
  21. Ślicznie u Ciebie Alinko...piękne zdjęcia:)
    Buziaki!:)

    ReplyDelete
  22. Piękny spacer, cudowne miejsce i wspaniałe przemyślenia:)

    ReplyDelete
  23. Alinko, pięknie tam u Ciebie :)) Zupełnie inaczej niż w Polsce :) Zazdroszczę Ci tej ciepłej pogody i bryzy morskiej na wyciągnięcie ręki :) Cudnie :)) Pozdrawiam i ściskam mocno :)

    ReplyDelete
  24. Oj pospacerowałby po piasku i posłuchał szumu fal... Pięknie u Ciebie! Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  25. piękne zdjęcia ;)
    i jaka piękna pogoda :)

    ReplyDelete
  26. Ale pięknie napisałaś, czułam się jakbym czytała książkę. Pisz tak więcej... Rozmarzyłam się czytając, patrząc na zdjęcia. Pięknie tam u Ciebie. Zazdroszczę. Chociaż z drugiej strony jak czasem idę z dziećmi na spacer nad zalew u nas, to też mi się wydaje że jest pięknie. Bo chyba Piękno nie jedno ma imię.

    Jednak i tak Ci zazdroszczę :)

    ReplyDelete
  27. Myślę, że sztuką jest umiejętność zatrzymania się. Ale zatrzymania umysłu na moment by serce mogło rozejrzeć się wokół. Piękne że posiadasz tę umiejętność ;-)) Fotografię mają piękny klimat ;-))

    ReplyDelete
  28. Nie miałem jeszcze okazji pospacerować sobie po oceanicznym wybrzeżu, a pewnie jest to przeżycie w dwójnasób fascynujące - z uwagi na przestrzeń i ...świadomość głębi, jaka się przed Tobą roztacza. Przyszło mi teraz na myśl, że stanąć przed oceanem, to jak stanąć przed drugim człowiekiem - i tu i tam wielka Tajemnica...

    Pozdrawiam z zimowych jeszcze Bieszczadów! (chciałoby się na te florydzkie palmy!) ;)
    www.beszad.blog.onet.pl

    ReplyDelete

Dzieki za kazde mile slowo i wizyte u mnie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...