Sunday, April 15, 2012

Wyniki Wiosennego Candy !!!

Milo mi oznajmic, ze wylosowana osoba ,ktora otrzyma torebke
z niespodzianka jest 

Poniewaz zapisalo sie wiele osob, z czego bardzo sie ciesze.
postanowilam nagrodzic Made  z " Kolorowych Szkielek ",za wpisanie sie do oserwatorow
i przekroczenie "trzech jedynek"
oraz Laure z "Art by Laura", za chec reklamowania mojego bloga, gest ujal mnie za serce ...
Panie wylosowane prosze o adres na moj e-mail:
alexisgobelin@yahoo.com

Gratuluje serdecznie,
dziekuje wszystkim za przemile komentarze i tak liczny udzial,
witam wszytkich moich nowych Gosci
wszystkich Was mocno sciskam i pozdrawiam serdecznie !!!
Zycze milej niedzieli i udanego tygodnia !
Pa !

X O X O 

26 comments:

  1. Gratuluję wylosowanym i dziekuję za przemiłą zabawę ;-))

    ReplyDelete
  2. Ojej!!! Nie wierzę!!! Alinko-naprawdę? :))))))
    Jestem przeszczęśliwa!!!!!
    Dziękuję!!!
    Buziaki Kochana Moja! :)))

    ReplyDelete
  3. Dziękuję za zabawę i gratuluję szczęśliwej Trójce :)

    ReplyDelete
  4. Gratuluję dziewczynom! A Tobie dziękuję za zabawę!

    ReplyDelete
  5. Gratuluje szczęściarom a Tobie dziękuję za zabawę :-)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. Alinko Droga, dziękuję za zabawę; gratuluję zwyciężczyniom... pozdrawiam Cię bardzo serdecznie :)dobre fluidy ślę z Twojego rodzinnego miasta :)

    ReplyDelete
  7. Gratulacje dla zwyciężczyń a Tobie dziękuję za wspaniałe Candy i miłą zabawę okraszoną ciekawymi historiami...
    Pozdrawiam MontanA

    ReplyDelete
  8. Gratuluję wygranej i dziękuję za zabawę! Pozdrawiam serdecznie.

    ReplyDelete
  9. Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję z a zabawę:)

    ReplyDelete
  10. gratuluję wylosowanym, dziękuję za zabawę...

    ReplyDelete
  11. Gratuluje dziewczynom a Tobie dziękuje za miłą zabawe

    ReplyDelete
  12. Szczęściary, gratuluję im i dziękuję za zabawę.
    Miłego,;)

    ReplyDelete
  13. Super ,że Wam się udało i dziękuje za miła zabawę . Pozdrawiam gorąco pa....)))

    ReplyDelete
  14. Gratuluję dziewczynom wygranej, a Tobie dzięki za zabawę :))) :)

    ReplyDelete
  15. gratulacje szczęściarom !~
    dziękuję za zabawę Alinko ...

    ReplyDelete
  16. Gratulacje, bardzo chojnie obdarowałaś, pozdrowienia

    ReplyDelete
  17. o rany! ale niespodzianka:))
    Jeszcze nigdy nie wygrałam nic w żadnym candy.
    Trzy dni nie miałam dostępu do netu i dzisiaj takie zaskoczenia:))
    Bardzo się cieszę już podsyłam dane

    ReplyDelete
  18. gratulacje dla szczesliwie wyloswanych

    ReplyDelete
  19. Gratuluję dziewczynom! A Tobie dziękuję za zabawę! :)

    ReplyDelete
  20. Dzięki za zabawę:) Szczęściarom posyłam gratulacje:)

    ReplyDelete
  21. dziękuję za zabawę i za tak miłą niespodziankę!!... przepraszam że dopiero teraz zajrzałam, ale nie miałam czasu ostatnio..... ;|

    ReplyDelete

Dzieki za kazde mile slowo i wizyte u mnie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...