Wednesday, January 23, 2013

Ech !... Ten Transfer.....i motyle...

Mialam tamborki do wyszywania, ktore dostalam od kogos
dawno temu...Poniewaz nie wyszywam, zrobilam z nich 
obrazki, uzywajac metody transferu i oryginalne rysunki
Teraz juz wiem,ze transfer zostanie ze mna na zawsze,
jako jedna z moich ulubionych metod tworzenia wsrod
malarstwa,tkactwa,filcowania i szycia...
Zanim pokaze moje transferowe obrazki , pragne pokazac kilka fotografii
ze swiecami... 




Co jest w swietle swiecy,ze tak wzrok przyciaga ...?
A drewniane skrzynki sa po winie i napojach alkocholowych, 
mozna je kupic za grosze w naszym lokalnym sklepie z trunkami
o wdziecznej nazwie " Total Wine "

A teraz obrazki na tamborkach.....





I  mniejszy tamborek z grafika zapozyczona od



Posylam Wam moc serdecznych usmiechow 
i mysli zyczliwych....

X O X O 






28 comments:

  1. Fantastyczne!!!! Pomysł genialny !!!!! Buziaki :*:*:*

    ReplyDelete
  2. Ale fajny pomysł i transfer cudny. A świece mam wszędzie, bez nich chyba nie umiałabym funkcjonować. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  3. Fotografie już podziwiałam na FB i nadal uważam że są fenomenalne! Też uwielbiam blask świec, uwielbiam patrzeć na płomienie.. są takie magiczne.. szczególnie w kominku, słyszeć skwierk iskier... yymmm
    Obrazki sa pomysłowe i piękne ;-)) Bardzo podobają mi się, sa niebanalne i urocze ;-))

    ReplyDelete
  4. Pomysł przedni, aby wykorzystać tamborki, jako ramki ...transfery dają moc możliwości, jeszcze nie próbowałam, ale mam zamiar:)
    Alinko, ten klimat, jaki dają świece uwielbiam ... kolekcjonuję świeczniki, więc i świec ci u mnie dostatek ... często szczególnie zimą urządzam takie wieczory przy świecach :)
    uściski ***

    ReplyDelete
  5. Obrazki świetnie się prezentują, można sobie zmieniać na inne jak te się opatrzą:) Aranżacja ze świecami i skrzynkami - magiczna.

    ReplyDelete
  6. Piękne światło i ciepło bije ze zdjęć. Fajna oprawa dla delikatnych obrazków. Pozdrawiam ciepło.

    ReplyDelete
  7. Alinko, cudnie wygladaja transfery w "rameczkach-tamborkach", pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  8. Te motyle przypominają mi moją spódnicę którą ostatnio uszyłam. Tylko u mnie one są bardzo kolorowe.

    ReplyDelete
  9. Sądzę, że świece w jakimś stopniu zastępują nam ognisko- życie zawsze koncentrowało się wokół ognia. Ogień dawał ciepło, chronił przed dziką zwierzyną, sprawiał, że ludzie zbliżali się do siebie siadając wokoło.Podświadomie nadal szukamy tego ciepła i ochrony, bliskości innych i płonąca świeca nam o tym przypomina.
    Dobry pomysł, skoro już nie wyszywasz. Transfery zawsze sprawiają wrażenie niebywałej lekkości tematu, nawet gdy przedstawiają np. lokomotywę.
    Miłego, ;)
    Milego

    ReplyDelete
  10. bardzo orygianlnie :) ja bym pewnie oddała komuś bo sama nie umiem wyszywać :)

    ReplyDelete
  11. Są przepiękne i bardzo oryginalne;)Widać Twoją artystyczną duszę;)

    ReplyDelete
  12. Obrazki wyszły fantastycznie :) Ale z Ciebie multitalent :)

    ReplyDelete
  13. Wcale sie nie dziwie ze zostaniesz na zawsze z transferem, jest cudowny w Twoich rekach! Kompozycja swiecowo-pudelkowa tez jedyna taka. powinna isc na strone instruktarzowa pod tytulem
    COS Z NICZEGO! Pozdrawiam Cie.

    ReplyDelete
  14. Bardzo subtelne w wyrazie.

    Pozdrawiam
    :)

    ReplyDelete
  15. Pięknie i bardzo klimatycznie pokazałaś swoje wytwory.
    Pozdrawiam baardzo zimowo.)

    ReplyDelete
  16. ...jak pięknie! Intymnie, magicznie, nastrojowo...
    Serdeczności zostawiam:)

    ReplyDelete
  17. Toż to prawdziwe dzieła , ręcznie tworzonej sztuki :)
    Dobrego dnia Alinko życzę :) Przepraszam że ostatnio dałam plamę :)
    Ilona

    ReplyDelete
  18. Alinko Twój transfer to cudo !!!

    ReplyDelete
  19. Świetny pomysł! Obrazki wyglądają cudnie!

    ReplyDelete
  20. Pomysł rewelacyjny.Bardzo mi się podoba.Pozdrawiam ciepło!!!

    ReplyDelete
  21. Doskonaly patent!!!
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  22. Świetne pomysły,rewelacyjne. Zajrzałam do Ciebie bo jesteś moją imienniczką . I bardzo się cieszę.
    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  23. Dziękuję za cudną niespodzianke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Z całego serca:)

    ReplyDelete
  24. U Ciebie jak zawsze same cuda do oglądania! Ależ nacieszyłam oczy :) Pozdrowienia z zaśnieżonego i zmrożonego ceramicznego Kamienia :)

    ReplyDelete
  25. Masz naprawdę cudowne pomysły. Bardzo miło się wpada do Ciebie w odwiedziny.,

    ReplyDelete
  26. Niezły pomysł i piękne te motyle.Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  27. Piekne zdjecia swiec.I dlaczego swiatlo swiecy tak przyciaga wzrok? Bo jest to widok znany ludzkiej podswiadomosci. To jest to, czym bylismy zanim nasi rodzice sie urodzili, i to czym bedziemy, kiedy slonce zgasnie...Monk

    ReplyDelete

Dzieki za kazde mile slowo i wizyte u mnie!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...